Afbeelding

Studenten Thomas More campus Geel slepen met hun WoonZorgCollectief-campagne de Google award in de wacht

Nieuws

Enkele laatstejaarsstudenten van Thomas More mochten de Google award voor het beste resultaat in ontvangst nemen na hun deelname aan Digital Masters Academy. DMA is een online marketing challenge van Google, Bloovi Me en BAM (Belgian Association of Marketing) waarbij studenten een digitale campagne uitwerken voor een Belgische non-profit organisatie. Deze studenten kregen de kans om hun praktijkervaring op te doen bij het WoonZorgCollectief, een samenwerkingsverband tussen tien woon- en zorgcentra in de regio Antwerpen.

DMA wil de toestroom van digitale marketeers in België verhogen en studenten in contact brengen met toekomstige werkgevers. De studenten werkten een semester lang aan een goede visibiliteit van de website en naambekendheid van het WoonZorgCollectief en hun dienstverlening. Met hun online marketingcampagne slaagden de studenten erin om de kwaliteitsvolle en warme zorg die het WoonZorgCollectief aan ouderen biedt, in de kijker te zetten.
Blije gezichten alom met de podiumplaats en het knappe resultaat: “Het was een onvergetelijke, leerrijke ervaring en fijne samenwerking met de mensen van het WoonZorgCollectief, zei Nele Belmans, één van de prijswinnaars. “Het geeft veel voldoening om te zien dat je werk loont en dat we de aangeleerde kennis meteen in de praktijk konden omzetten!”
Meer info
www.woonzorgcollectief.be
Mieke Magnus, 03 475 10 10, mieke.magnus@compostela.be
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding