PUUR Mortsel in stijl gelanceerd in de “nieuwe” Blauwe Regen

0

Heb je onze nieuwe PUUR Mortsel Zomer al gezien? Onze zomergids brengt je achtergrondinformatie over Mortsel en haar handelaars, verenigingen en inwoners, een uitgebreide activiteitenkalender, een mooie nieuwe sneukelroute en tips voor een veilige en sfeervolle zomer. PUUR Mortsel is ondertussen aan haar vijfde uitgave toe. Voor de lancering van deze jubileumuitgave mocht er dus een feestje volgen. We hadden het geluk te gast te mogen zijn in het mooie, vernieuwde complex van Blauwe Regen. De ideale locatie voor een stijlvol, maar spetterend lanceringsfeest. Wij én de genodigden werden hartelijk ontvangen door José, Eva en Joël Craenhals.

Ondanks het aangekondigde hondenweer op donderdag 4 juni maakten heel wat lezers en adverteerders van Mensen zijn Media en klanten van Blauwe Regen hun opwachting. Gelukkig konden we iedereen nog voor de eerste stortbui verwelkomen met een glaasje bubbels of fris. Ondertussen zagen we trouwens heel wat enthousiaste en energieke sportievelingen voorbij zoeven. De sfeer én de drive zitten er duidelijk goed in bij de sporters van Blauwe Regen.

BOOG

Allereerst was het de beurt aan de drijvende kracht achter Mensen zijn Media, Fik Verbiest. Hij bedankte de stad Mortsel, de Mortselse ondernemers en verenigingen en alle redacteurs die er mee voor hebben gezorgd dat we weer een mooi magazine konden publiceren. Ook het team van Mensen zijn Media en de verdelers die ervoor hebben gezorgd dat de magazines tijdig en netjes in alle Mortselse brievenbussen beland zijn, verdienden een eervolle vermelding.

PUUR Mortsel bewijst dat je niet ver hoeft te gaan om je te amuseren, mensen te ontmoeten en vooral om voluit te leven en zo sluit het naadloos aan bij onze slagzin “gelukkig verbonden”. Ook voor Blauwe Regen is goed leven dé kernwaarde. Stichter José Craenhals blikte terug op het ontstaan en de enorme evolutie van Blauwe Regen en bedankte zijn echtgenote Eva met een emotioneel eerbetoon. Daarna was het tijd voor een blik op de toekomst met zoon Joël, die wees op het belang van je lichaam voor een goed leven. Het acroniem BOOG – Beweeg, Ontspan, Ontmoet, Geniet – vat de visie van Blauwe Regen helemaal samen. José, Eva en Joël willen namelijk zorgen voor een ontmoetingscentrum, een familiale plaats waar je kan werken aan je “carrosserie”. “Het leven is kort, we moeten genieten”, sloot Joël af, en dat deden we dan ook!

Topduo LuNa was van de partij om het feestje op gang te trappen. Nadat iedereen zich tegoed had gedaan aan een haute dog uit de foodtruck werden er heel wat beentjes losgeschud! Meer daarover lees je hier.

De fotoalbums van de avond kan je bekijken op de Facebookpagina van Mensen zijn Media.

Foto’s: © Wilfried Deferme

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here